Obchodní podmínky a termíny dodání

Způsob objednání v internetových obchodech lokki.cz / lokki.sk / proholkyakluky.cz / proskolky.cz / pomuckyproseniory.cz

Internetové obchody firmy LOKKI International s.r.o.  akceptují pouze objednávky uskutečněné prostřednictvím internetových obchodů provozovaných  na doménách lokki.cz, lokki.sk, proholkyakluky.cz,proskolky.cz , pomuckyproseniory.cz ebo e-mailem na zasilka@lokki.cz. Přijímají se také objednávky provedené faxem na č. 377 966 603 nebo telefonicky na č. 377 423 577 a 374 802 122. Objednávky mohou být uskutečněny pouze z aktuálních on-line nabídek.

Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Ceny uvedené u zboží jsou včetně DPH. V ceně jsou započítány náklady na obalový materiál a balné. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu prodávajícím v okamžiku potvrzení objednávky a jsou závislé na platných cenách v okamžiku přijetí objednávky. Je-li platná cena totožná nebo nižší než při uzavření objednávky není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky. Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. Prodávající si vyhrazuje právo na odlišnosti v barevných odstínech prezentovaných elektronickou cestou a skutečné reálné barvy.

Akce a slevy si prodávající vyhrazuje oznamovat na svých webových stránkách a na webových adresách lokki.cz, lokki.sk, proholkyakluky.cz,proskolky.cz , pomuckyproseniory.cz.  Kupující má právo v době trvání slevy využít možnosti zakoupit zboží za ceny nižší o % slevu uvedenou v akční nabídce. Uvedené konečné ceny v objednávce jsou v ceny po slevě.

Opakovaná objednávka -registrovaní zákazníci mají při opakované objednávce nárok na slevu ve výši 5% z konečné ceny zboží. Sleva se odečítá automaticky před odesláním objednávky. Slevu je možné uplatnit, pokud je první objednávka (s registrací) řádně vyřízena, tj. dodána a zaplacena. Bez zcela uzavřené první objednávky, není možné slevu automaticky odečíst. Neregistrovaní zákazníci nemají při opakovaném nákupu nárok na slevu.

Odstoupení od smlouvy (storno objednávky) - je řešeno samostatným bodem níže.

 

Způsoby plateb:

  • platba v hotovosti při převzetí zboží na dobírku  Balíkem do ruky České pošty nebo zásilkovou službou DPD. Pouze ČR.
  • platba převodem na bankovní účet před odesláním zboží. Faktura k proplacení Vám bude zaslána do kontaktního emailu po uzavření objednávky. Originál bude součástí zásilky.
  • při platbě celé částky předem bankovním převodem je uplatněna sleva za platbu předem ve výši 2%
  • platba fakturou do 14 dnů po dodání zboží – vyhrazena pouze Mateřským školám (státním) v České republice

Pozn. U zboží na zakázku nebo při individuálním dovozu ze zahraničí si vyhrazujeme právo na platbu předem v tomto případě Vám bude zaslána zálohová faktura na kontaktní email po uzavření objednávky. Platba předem je vyžadována také při vyšších objednávkách u zákazníků, kteří u nás nakupují poprvé.

Platba v CZK na účet ČSOB č. účtu 257494114/0300

Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, zboží skladem obvykle do 3 pracovních dnů, zboží na objednávku do 28 pracovních dnů ve výjimečných případech může být dodací lhůta delší a to zejména u zboží na zakázku a u zboží exportovaného ze zahraničí na konkrétní speciální objednávku zákazníka, jestliže není u výrobce skladem a musí se buď vyrobit nebo jinak zajistit. U každého výrobku je uveden termín dodání. Termínem dodání se rozumí doba od objednání resp. zaplacení do expedice u prodávajícího. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na uvedenou adresu. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím musí obsahovat daňový doklad, návod na používání výrobku v českém jazyce. Prodejce může na vyžádání zákazníka i dodatečně zaslat daňový doklad na adresu, která je uvedena v objednávce.

 
Standardní doručování balíkem do ruky

Pro tento způsob přepravy spolupracujeme s Českou poštou. Nabízí moderní, rychlou a spolehlivou přepravu zboží po celém území České republiky. Pokud nejste zastiženi na adrese, zanechá Česká pošta písemné upozornění o uložení zásilky. Ta je na poště uložena po dobu 7 dnů. Mohou se posílat zásilky do 30 kg a do hodnoty Kč 100.000,-. V případě, že objednávka překračuje tyto parametry je rozdělena na více kusů.

 

Standardní doručování DPD balíkem a DPD max

Pro tento způsob přepravy spolupracujeme se zásilkovou službou DPD. Nabízí moderní, rychlou a spolehlivou přepravu zboží po celém území České republiky. Pokud nejste zastiženi na adrese, zanechá DPD písemné upozornění o uložení zásilky. Ta je opětovně doručována následující pracovní den a den poté (tedy celkem 3 x). Před zasláním zboží DPD službou kontaktuje prodávající vždy kupujícího a telefonicky s ním dohodne vhodný den a hodinu dodání. Zásilku lze garantovaně doručit mezi 8-10 hod. a mezi 8-12 hod. Zásilky doručované mezi 12-17 hod. nelze garantovat a není tedy možné stanovit přesnou hodinu doručení. Mohou se posílat zásilky do 30 kg a do hodnoty Kč 100.000,-. V případě, že objednávka překračuje tyto parametry je rozdělena na více kusů. Při dodávce objemných zásilek je využívána služba DPD max, kde je doba dodání mezi 8-17 hod. a nelze garantovat přesnou hodinu doručení. Mohou se posílat zásilky do 100 kg a do hodnoty Kč 100.000,-. V případě, že objednávka překračuje tyto parametry je rozdělena na více kusů.

Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu), nese kupující náklady spojené s opakovaným dodáním v plné výši a nové doručení se provádí pouze na vyžádání a není prováděno opakovaně.

V případě, že si kupující nevyzvedne objednané zboží a objednávku nezruší ještě před odesláním nebude mu umožněno uskutečnit další objednávku bez toho, aby uhradil náklady spojené se zasláním nevyzvednuté objednávky.

 

Doručování na Slovensko

Zboží je dodáváno zásilkovou službou DPD na Slovensko. Pro zaslání zboží mimo ČR akceptujeme pouze platbu převodem na náš bankovní účet. Platby na dobírku při zasílání na Slovensko nejsou podporovány.

Platební podmínky SR:

  • Platba bankovním převodem – celá částka se slevou 2%
  • platba v hotovosti při převzetí zboží na dobírku


Platba v EUR na účet FIO banky č. účtu 2300515611/8330
Platba se zadává jako platba tuzemská, tedy bez jakýchkoliv zahraničních poplatků.

Ceník dopravy

Celk. hodnota objednávky

Poštou v ČR

DPD v ČR

Do 1500 Kč

120 Kč

150 Kč

1500 – 5.000 Kč

0 Kč

150 Kč

5000 Kč a více

0 Kč

0 Kč

Celk. hodnota objednávky

DPD do SR

500 EUR

10 EUR, doběrečné 4 EUR

500 EUR a více

0 EUR, doběrečné 0 EUR


Storno objednávky ze strany kupujícího - jako kupující máte právo odstoupit od objednávky do 5-ti (pěti) dnů od odeslání objednávky elektronickou cestou a to bez jakéhokoliv postihu. Po termínu 5-ti (pěti) dnů od uskutečnění objednávky, pokud již nebylo zboží zasláno má kupující právo odstoupit od smlouvu s tím, že se zavazuje uhradit jednorázový storno poplatek 300 Kč. V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 dále máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Po tomto termínu již není možné platně od smlouvy odstoupit dle zákona č. 367/2000. Toto ustanovení nelze využít u zboží na zakázku a určeného pro konkrétního zákazníka v rozměrech jiných než standardních, které není možné jinak již uplatnit při stornu pro jiného zákazníka

         Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena kupní cena v případě, že již byla zaplacena:

  • odešlete email (na info@lokki.cz) s textem:
    "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte prosím číslo účtu)."

  • V případě, že nevíte jak zrušit objednávku potom nás kontaktujte telefonicky na 377 423 577.

  • zboží doručte poštou na tu adresu pobočky, která prováděla expedici (LOKKI International s.r.o., Raisova 860, 332 02  Starý Plzenec)

  • zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na naši adresu, nemusí být v původním obalu, pokud tento obal není nedílnou součástí výrobku a bez tohoto obalu je zboží nadále dle hygienických předpisů již neprodejné, nesmí být použité a vyprané!, musí být nepoškozené a v perfektním stavu, kompletní a s originálním dokladem o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme vám zboží pojistit. Zboží, které obdržíme na dobírku a neavizované zásilky podle ad1.nepřebíráme.

  • při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na váš účet a to do 30 dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě odstoupení od kupní smlouvy pokud bylo zboží již zasláno se prokazatelné náklady, které vzniknou s tímto odstoupením nevrací. Tyto náklady tvoří zejména náklady na poštovné, balné vnějšího obalu, obalový materiál vnější - poštovní krabice, náklady na zabalení zboží do nového obalu, nový obalový materiál pro zboží, naskladnění zboží do skladu a kontrola úplnosti a nepoškození zboží. Tyto náklady jsou vyčísleny podle skutečných nákladů a obvykle jsou vyjádřeny částkou do 300 Kč, tato částka se odečte od původní částky objednávky.

  • v případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Storno objednávky ze strany prodávajícího - prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí, nedodává, není již v objednané velikosti k dispozici nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho bankovní účet. Prodávající si vyhrazuje právo započíst všechny splatné závazky vůči kupujícímu, pokud takové existují z jeho předchozích objednávek a částku vratky o tyto ponížit. Vyhrazujeme si právo neuzavřít objednávku bez udání důvodu.

Záruční doba na všechno zboží je 24 měsíců.

 

Kontakty na provozovatele:

Emailové infolinky slouží pouze pro informace o zboží a všeobecné informace.
Pokud požadujete informace o stavu své objednávky sledujte prosíme svůj účet  po přihlášení tlačítkem nahoře vpravo na stránce. Informace o stavu objednávky můžete získat také zasláním dotazu na info@lokki.cz, potom prosíme uveďte své číslo objednávky, které se tento dotaz týká. Není v našich silách odpovídat denně na stovky dotazů o stavu objednávek, věřte, že děláme vše proto, abychom Vám dodali velmi kvalitní zboží v přijatelných termínech. Děkujeme.

  

 Ochrana osobních údajů a bezpečnost nákupu

Firma LOKKI International s. r.o., jako provozovatel serverů lokki.cz, lokki.sk, proholkyakluky.cz,proskolky.cz a pomuckyproseniory.cz se zavazuje k níže uvedenému. Respektujeme Vaše soukromí. Abychom vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím. Dodržujeme všechna pravidla a zákony. Jedním z nich je i zákon číslo 101/200 Sb. o ochraně osobních údajů a informací. Údaje, které zadáváte při registraci Jako zákazník musíte při vaší registraci uvést následující údaje. Jste-li fyzická osoba, jsou to tyto:

  • Jméno a příjmení

  • Úplnou poštovní adresu a e-mailovou adresu

  • Telefonické spojení

Tyto informace jsou nezbytné pro vaši identifikaci jako kupujícího. Používáme je k realizaci a zaúčtování vaší platby za nakoupené zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci s Vámi.

Požadujete-li doručování objednávek na jinou adresu, než je výše uvedená, můžete uvést ještě alternativní adresu dodání. Nakupujete-li jako právnická osoba, měl(a) byste uvést také následující údaje o firmě:

  • Jméno firmy

  • Úplnou poštovní adresu a e-mailovou adresu

  • Telefonické, případně faxové spojení

  • DIČ

Tyto údaje nám umožní provést nezbytné účetní operace, vyhotovit daňový doklad obvykle vyžadovaný oběma stranami, popřípadě identifikovat vaši platbu učiněnou bankovním převodem.

Údaje o vaší činnosti Údaje o Vašich nákupech (jsou nutné pro zajištění dodávek zboží, vyřizování reklamací a podobně) jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetím stranám.

Zneaktivnění Vaší registrace a výmaz Vašeho emailu z databáze pro zasílání novinek. Pokud se rozhodnete a budete chtít zrušit Vaši registraci, stačí když nám napíšete na email: info@lokki.cz a Vaše registrace bude zneaktivněna. Pokud se rozhodnete a budete chtít vymazat Váš email z naší rozesílací databáze, můžete jeho vymazání provést sami a to kliknutím na příslušný odkaz ve spodní části každého informačního emailu. Nebo nám celou zprávu přepošlete a napište, který email chcete vymazat. O vymazání emailu budete informováni.

Servery lokki.cz, lokki.sk, proholkyakluky.cz, proskolky.cz a pomuckyproseniory.cz si váží Vaší důvěry a chrání Vaše soukromá data před zneužitím. Tyto informace shromažďujeme proto, abychom zkvalitnili naše služby. Neposkytujeme je třetím stranám.

Používáním internetových obchodů lokki.cz, lokki.sk, proholkyakluky.cz, proskolky.cz a pomuckyproseniory.cz souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech. Pravidla zacházení s těmito údaji jsou popsána v tomto dokumentu. Dojde-li v budoucnosti k jejich změně, budou detaily nových pravidel na těchto stránkách publikovány, takže budete mít možnost se o nich dozvědět.


E-Poptávka

Zpracujeme nezávaznou nabídku řešení přímo pro Vás!

Kontakt

Zákaznický

SERVIS

  • Telefon +420 374 802 122

Facebook

Video